1. Logistieke verzending

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Voor bezorging maken wij gebruik van de diensten van DPD in POSTNL Logistics. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, uw adresgegevens in plaats van de DPD-verblijfsgegevens delen in POSTNL Logistics. DPD en POSTNL gebruiken deze gegevens alleen voor de uitvoering van de overeenkomst. In het geval dat DPD of POSTNL Logistics onderaannemers inschakelt, stellen DPD en POSTNL Logistics uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.

2. Bestelstatus & tracking

Alle bestellingen geplaatst van maandag tot en met vrijdag (uitgezonderd feestdagen) worden binnen 2 werkdagen na bevestiging van betaling verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Dit kan variëren afhankelijk van omstandigheden zoals online veiligheidscontroles, verzendbeperkingen, betalingsautorisatie, verpakking en verzending van de bestelling. Na ontvangst van alle bestellingen wordt een e-mailbevestiging verzonden.

3. Lokale leveringen

Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met het trackingnummer. U kunt de bezorgstatus van uw bestellingen controleren en volgen bij onze lokale logistieke partner, met uw bestelnummer. Als er niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen, worden er extra kosten in rekening gebracht voor het opnieuw bezorgen. Geef uw contactnummer op onder het adres dat bij het afrekenen is geselecteerd, zodat het koeriersbedrijf contact met u kan opnemen in geval van onvoorziene omstandigheden.

4. Manier van betalen

We accepteren betalingen via BANCONTACT. We accepteren geen betalingen via een geldautomaat of overschrijvingen tussen banken.